Farmaciile Dr. Max/Sensiblu au trecut de pragul de 2 miliarde de lei afaceri în 2021 după o creştere de 21% faţă de anul anterior

Autor: Georgiana Mihalache 17.03.2022

În total, cele 740 de farmacii sub brandurile Dr. Max şi Sensiblu au generat afaceri de 2,3 mld. lei în 2021 În ultimii cinci ani, compania şi-a crescut cifra de afaceri cu peste 40%.

Brandul Dr. Max, pus pe piaţă în 2020 de către fondul de investiţii Penta Investments, după achiziţia farmaciilor Sensiblu, a generat afaceri de 2,3 mld. lei în 2021, după o creştere de 21% faţă de anul anterior.

Este pentru prima dată când reţeaua de 740 de farmacii trece de pragul de 2 mld. lei. După rebrandingul farmaciilor Sensiblu sub numele Dr. Max, strategia companiei a fost îndreptată spre zona de preţuri mici, un concept folosit şi de alţi jucători în piaţă, care atrage pacienţii.