Conferinţa ZF HR Trends 2022: Resetarea pieţei muncii. Totul s-a schimbat în HR după doi ani de pandemie. În perioada aceasta, preocuparea departamentelor de resurse umane este să reuşească să ofere servicii de sprijin pentru angajaţi

Autori: Ramona Cornea , Alexandra Cepăreanu 28.03.2022

♦ Georgiana Andrei, Regina Maria: „A crescut consumul în zona de consultanţă psihologică. Ultimii doi ani ne-au afectat psiho-emoţional, iar companiile sunt deschise să îi ajute pe angajaţi.“ ♦ Mihai Şoproni, CGS Romania Solutions: „Cred că toate companiile încearcă să-şi păstreze oamenii. Noi am crescut de la 3.500 de angajaţi la 4.500 şi asta înseamnă o presiune foarte mare pe departamentul de resurse umane.“ ♦ Anca Pucă, Smartree: „Odată cu pandemia, tehnologia şi digitalizarea au mers şi către angajaţi, nu doar spre departamentul de HR, iar angajatul a fost pus pe primul plan.“

Astăzi, preocuparea departa­mentelor de resurse umane este să reuşească să ofere servicii de sprijin pentru angajaţi, politică de sprijin în zona de stabilitate emoţională, a fost una dintre concluziile conferinţei. ZF HR Trends 2022: Resetarea pieţei muncii. Totul s-a schimbat în HR după doi ani de pandemie.

Georgiana Andrei, director de vânzări, divizia abonamente din cadrul reţelei de sănătate Regina Maria spune că în perioada pandemiei a crescut consumul în zona de consultanţă psihologică.