Gameology a depăşit pragul de 4 mil. lei afaceri, plus 47%. „Mai mult de jumătate din vânzări sunt online“. „Vânzările online directe au crescut cu 10% faţă de anul anterior, dar procentul generat de acestea a scăzut după primul anul pandemic, ajungând în 2021 la 19%“

Autor: Alexandra Cepăreanu 28.03.2022

Compania românească Gameology, unul dintre cei mai mari producători şi distribuitori de jocuri de societate din România, a înregistrat afaceri de peste 4 milioane de lei la finalul anului trecut, în creştere cu mai bine de 40% comparativ cu anul precedent, peste jumătate din vânzări fiind înregistrate în mediul online.

„Anul trecut s-a încheiat cu afaceri de 4,1 milioane de lei, în creştere cu 47% faţă de rezultatul anului precedent. Vânzările online directe au crescut cu 10% faţă de anul anterior, dar procentul generat de acestea a scăzut după primul an pandemic, ajungând în 2021 la 19%. Pe de altă parte, dacă am însuma şi vânzările online ale retailerilor cu care lucrăm, putem spune că mai mult de jumătate din vânzarea produselor noastre se face online“, a spus pentru ZF Iulia Soare, partener în cadrul Gameology.