Mallurile creează huburi ale antreprenorilor locali, cărora le oferă consultanţă de business şi reduceri la chirie

Autor: Alina-Elena Vasiliu 28.03.2022

Antreprenorii la început de drum care nu au avut până acum curaj sau resurse financiare pentru a-şi duce businessurile în offline încep să beneficieze, în ultima vreme, de programe de susţinere pe care marile centre comerciale le concep, cu scopul de a încuraja businessul local de mici dimensiuni să se dezvolte.

„Pe lângă magazinul nostru online, am deschis şi un magazin în Mega Mall. Am avut o oportunitate, nu intenţionam neapărat să continuăm prea curând cu un magazin fizic, însă cei de la Mega Mall au lansat o ofertă pentru antreprenorii locali, iniţial prin pop-up store-uri. Ne-am înscris, ne-au contactat, am mers mai departe cu discuţiile şi în final am reuşit să deschidem magazinul“, povestea recent la emisiunea online ZF Afaceri de la zero Dorin Ţambrea, un antreprenor care are o afacere în producţia de rucsacuri, sub brandul Urban Bag.

NEPI Rockcastle a demarat în martie 2021 programul „Deschis: Pop-Up Shop“, dedicat antreprenorilor locali aflaţi la început de drum, prin care le oferă spaţii comerciale, utilitate şi mobilitate în patru centre comerciale din portofoliul companiei - Promenada Mall Bucureşti, Mega Mall, Shopping City Timişoara, Promenada Mall Sibiu.

Printre dezvoltatorii care au pariat puternic pe componenta locală a ocupanţilor din mallurile sale se numără şi Iulius Group, care a anunţat recent că derulează un program pentru susţinerea antreprenorilor locali sub numele Go Local.