ZF Live. Liviu Apolozan, preşedinte & VP strategie DocProcess: Primii care au răspuns tranziţiei către factura electronică au fost retailerii, urmaţi de jucătorii auto

Autor: Mara Rolea 30.03.2022

♦ Pandemia a făcut ca munca de acasă să devină o normalitate, iar grupurile de lucru de la distanţă au ajutat continuarea activităţii. Astfel, accelerarea în digitalizare este vizibilă.

Introducerea facturii electro­nice este un element nou în strategiile de business ale companiilor şi un pas important în accelerarea digitalizării şi controlul încasărilor de TVA, spune Liviu Apolozan, preşedinte & VP strategie la DocProcess, o companie specializată în dezvoltarea de soluţii digitale pentru automatizarea proceselor de business.

„Facturile, cum le cunoşteam noi, erau fie scrise de mână, fie imprimate. Era de lucru atât la emiterea lor, cât şi la recepţia lor, introducerea datelor în sistemul cumpărătorului“, a spus Liviu Apolozan în cadrul emisiunii de business ZF Live.

Primii care au răspuns tranziţiei către factura electronică au fost retailerii, urmaţi de jucătorii din industria automotive. Liviu Apolozan spune că orice industrie este un candidat către această tranziţie, care se extinde spre servicii medicale, extractive, energetice, furnizorii de mărfuri şi cei de utilităţi.