Românii au cumpărat ceasuri Rolex de 70 de milioane de lei anul trecut, businessul importatorului mărcii de lux crescând în al doilea an de pandemie cu 70%, la un nivel maxim istoric

Autor: Cristina Roşca 31.03.2022

♦ Chronolink este importatorul local al orologeriei elveţiene ♦ Compania are două magazine monobrand în România, alături de un centru service.

Compania Chronolink, unicul importator al mărcii Rolex în România, a obţinut anul trecut afaceri de puţin peste 70 mil. lei, cu 70% mai mari decât în 2020 şi duble faţă de 2019, ultimul an de dinainte de pandemie, arată datele platformei de analiză a companiilor confidas.ro. Acesta este, de departe, cel mai bun rezultat al firmei fondate în 2005.

Mai mult, în al doilea an marcat de criza sanitară, un an în care inflaţia a început să îşi arate colţii, dar în care consumul privat a duduit (avans de 10% în serie brută faţă de 2020), profitul net al Chronolink s-a aproape dublat, până la un pas de 13,5 milioane de lei. Astfel, importatorul Rolex în România are o marjă netă de profit de 19% şi o echipă de doar 13 oameni. În medie, fiecare angajat a vândut ceasuri de lux în valoare de 5,4 milioane de lei în 2021.