Kaufland: „Pe fondul peisajului economic instabil, mărcile proprii au cel mai bun potenţial de creştere în acest an“

Autor: Cristina Roşca 01.04.2022

♦ Germanii vând produse marcă privată de 2-2,5 mld. lei pe an.

Lanţul de magazine Kaufland, al doilea jucător din comerţul local după cifra de afaceri, a deschis de la începutul anului cinci hipermar­keturi, reţeaua ajungând să sară pragul de 150 de unităţi.

Au fost inaugurate magazine noi atât în localităţi secundare de provincie, precum Huşi sau Turnu Măgurele, dar şi în oraşe principale, precum Iaşi sau Bucureşti.

„De la începutul anului, am deschis cinci magazine, depăşind pragul de 150 de hipermarketuri în reţeaua naţională, şi urmează să anunţăm şi altele. Vom continua să investim şi în modernizare“, spune Valer Hancaş, director de comu­nicare şi public affairs în cadrul Kaufland România.

Anul trecut, compania a apăsat puternic pedala de acceleraţie şi a avut una dintre cele mai alerte expansiuni de la intrarea oficială pe piaţă în 2005. În cei mai buni ani, Kaufland a deschis 10-13 magazine noi, pe când în anii mai „lenţi“ a inaugurat şi doar patru unităţi.