De ce creşte accelerat formatul de discount în România. Penny România: Sortimentul numără relativ puţine articole, aspectul magazinului e standard şi lanţul de aprovizionare este organizat prin depozite centrale

Autor: Cristina Roşca 13.04.2022

Discounterul Penny are pe plan local o reţea de circa 300 de magazine cu care acoperă atât oraşele mici şi medii, cât şi cele mari Pentru 2022 este planificată o accelerare a expansiunii cu 30-35 de unităţi noi, versus 20 de deschideri în ultimii ani Compania are şi patru depozite centrale şi vrea încă două până în 2029.

Lanţul de magazine Penny România, activ pe segmentul de discount al comerţului alimentar, merge înainte cu planul de expansiune anunţat încă din 2021, în pofida faptului că inflaţia galopantă şi războiul de la graniţa de nord a ţării au determinat unii jucători economici să îşi revizuiască planurile.

„În acest moment, planul nostru a ramas acelaşi. În 2022 vom investi considerabil, mai exact 100 mil. euro, în extinderea reţelei noastre de magazine, cu 30 - 35 de unităţi (inclusiv prin achiziţia de terenuri), ocazie cu care ne vom mări şi echipa cu peste 500 de colegi noi. De asemenea, vom remodela şi ultimele magazine din reţea (86 de spaţii), proces pe care ne dorim să îl încheiem anul acesta“, spun reprezentanţii companiei.