Alexandru Stupar, director SMSLink, platformă de comunicare B2B: În 2021, traficul a fost de peste 245 milioane de SMS-uri, în creştere cu peste 40% faţă de anul 2020

Autor: Alexandra Cepăreanu 18.04.2022

„Am asistat la o creştere semnificativă a volumelor de SMS-uri în zona unde SMS-ul este factor pentru finalizarea tranzacţiei - sectorul bancar, dar şi în zona unde SMS-ul are un rol operaţional - e-commerce.”

Platforma SMSLink, care inte­grează servicii de comuni­care prin SMS pentru companii din diferite sectoare de activitate, dezvoltată de firma Astinvest din Baia Mare în 2008, a înregistrat un trafic de 245 de milioane de SMS-uri în 2021, înregistrând astfel o creştere de aproximativ 40% a traficului de SMS-uri la finalul anului trecut, comparativ cu 2020, primul an de pandemie.

„În 2021 traficul a fost de peste 245 milioane de SMS-uri, în creştere cu peste 40% faţă de anul 2020, când traficul SMS a fost de peste 175 de milioane de SMS-uri. Nevoia companiilor de a comunica direct şi personal cu clienţii este în creştere, iar SMS-ul este în continuare un instrument relevant, astfel că prognoza noastră este pentru o evoluţie pozitivă, în trend cu evoluţia pe care am avut-o şi până acum”, a spus pentru ZF Alexandru Stupar, director al platformei SMSLink.