ZF Logistica Businessului. Alexandru Ioan, Oalesitigai.ro: Investiţia într-un nou depozit ne permite triplarea vânzărilor
Creşterea suprafeţei logistice şi implicit un stoc mai mare de produse care pot fi livrate rapid permite şi dezvoltarea businessului în cazul jucătorilor din e-commerce.
Primul an întreg de business a coincis şi cu izbucnirea pandemiei în 2020, iar vânzările au fost susţinute şi de investiţiile realizate de oameni în case.
"Anul 2020 a fost imediat după demararea proiectului şi vânzările au fost de zece ori mai mari decât în 2019. Am atins atunci vânzări de 1 mil. euro. Anul trecut am avut o mică contracţie a cifrei de afaceri din cauza relocării investiţiei iar acum suntem la capacitate maximă. Anul acesta vrem să închidem cu vânzări triple faţă de 2020 şi la finalul anului să ajungem la 3 mil. euro. Datorită noului spaţiu logistic acum avem o ofertă mai mare de produse şi putem livra mai repede. În plus, în perioadele de criză oamenii merg către nevoile de bază, de hrană şi ne aşteptăm ca mulţi să gătească mai mult acasă decât să iasă la restaurant, motiv pentru care au nevoie de vase de gătit", a explicat fondatorul.
Ideea businessului cu oale, tigăi şi accesorii de bucătărie a venit din retail, având o experienţă de şase ani în domeniu.
"Ideea a venit din retail, eu am lucrat într-unul şi pe nişa de bucătărie există foarte puţine magazine specializate, iar cele mai multe produse din domeniu sunt vândute fie în magazine de retail fie în cele de home&deco. Mizăm pe online deoarece este o zonă care nu este adresată de ceilalţi jucători, iar în showroom trebuie să expui multe sortimente şi necesită un spaţiu mare", a spus fondatorul.