Frederic Chevalier, COO EMEA al Lagardère Travel Retail: Românii au exigenţe similare cu cele ale francezilor, dar infrastructura din mediile de călătorie locale – aeroporturi, gări, metrou – nu este aliniată

Autor: Cristina Roşca 24.04.2022

♦ Grupul Lagardère Travel Retail operează pe piaţa locală sub cinci branduri – Inmedio, So! Coffee, Relay, 1 Minute şi Hub Convenience –, având în total aproape 300 de unităţi ♦ În ceea ce priveşte businessul, acesta se ridica la 644 mil. lei în 2020, cu 17% mai mic decât în anul anterior.

Frederic Chevalier, COO EMEA Lagardère Travel Retail, spune că România este o piaţă importantă pentru grupul francez activ în 42 de ţări, contribuind semnificativ la rezultate şi profitabilitate. De aceea, compania va continua dezvoltarea atât pe formatele deja existente, cât şi pe altele noi, aflate în analiză acum.

„Lagardère Travel Retail este un grup care activează în 42 de ţări, pe toate continentele şi acoperă un mix de linii de business din domeniul retailului de călă­torie – travel essentials, duty free & fashion şi dining/ foodservice – cu spaţii de retail în 260 de aeroporturi şi 710 gări şi cu venituri de 5,5 miliarde de euro în 2019. România a livrat întotdeauna rezultate importante pentru grup, confirmând un trend crescător an de an, prin prisma cifrei de afaceri, a numărului de magazine şi profitabilităţii, precum şi ţinând cont de perspectivele de dezvoltare.“

Grupul operează pe piaţa locală sub cinci branduri – Inmedio, So! Coffee, Relay, 1 Minute şi Hub Convenience –, având în total circa 300 de unităţi. În ceea ce priveşte businessul, acesta se ridica la 644 mil. lei (130 mil. euro) în 2020, cu 17% mai mic decât în anul ante­rior. Acestea sunt cele mai recente date publice.