Afacerile Nestlé au crescut în România cu 12,9% în T1, de aproape două ori mai repede decât la nivelul întregului grup. Gigantul elveţian Nestlé, unul dintre cei mai importanţi jucători din industria FMCG, are local operaţiuni de import şi distribuţie

Autor: Cristina Roşca 22.04.2022

Grupul elveţian Nestlé şi-a majorat afacerile din România în primul trimestru din acest an cu 12,9%, un ritm de aproape două ori mai alert decât cel al întregului grup. Reprezentanţii companiei spun că toate diviziile au contribuit la acest rezultat, dar nu precizează impactul inflaţiei care a jucat la rândul său un rol important în economie, în toate sectoarele. Jucătorii din comerţul alimentar afirmă că preţurile au crescut în medie în România cu circa 10% la raft în primele trei luni din an.

„Nestlé România a terminat primul trimestru cu o creştere de 12,9%, creştere susţinută de o evoluţie puternică pe toate categoriile. În primele trei luni ale anului am făcut lansări în toate categoriile de produse, fiind aduse pe piaţă produse sub branduri noi în România - precum NESVITA (gustări de ovăz pentru micul dejun) şi NANCARE (suplimente pediatrice) - sau fiind extinse gamele deja existente pe piaţă“, spune Silvia Sticlea, country manager Nestlé România.

La nivel global, gigantul a anunţat o creştere organică a vânzărilor de 7,6% din care 5,2% reprezintă creşterea preţurilor, iar 2,4% creşterea internă reală.