Grecii de la Jumbo au încheiat anul 2021 cu vânzări de 892 mil. lei pe piaţa locală, în creştere cu 7%

Autor: Georgiana Mihalache 29.04.2022

♦ Pentru prima dată în ultimii cinci ani, vânzările retailerului grec de jucării nu au mai crescut cu două cifre, restricţiile influenţând numărul de oameni care au ajuns în magazine.

Jumbo, subsidiara retailerului grec cu acelaşi nume, a raportat afaceri de 182 mil. euro în 2021, adică circa 890 mil. lei, din calculele ZF pe baza cursului valutar mediu de anul trecut. În raportul anual publicat de companie pe site-ul propriu, Jumbo mai anunţă un supermarket în România, al 16-lea, în Sibiu, ţinta pentru acesta fiina anul 20022 sau anul viitor.

„Magazinele din România au funcţionat în continuare având restricţii privind numărul de clienţi nă în aprilie (2021 – n. red.), iar ulterior restricţiile au vizat progra­mul, certificatele de vaccinare. Creşterea vânzărilor în România în 2021 a fost de aproximativ 7%, în ciuda deschiderii unui nou magazin în Craiova, începând din noiembrie 2021“, se arată în raportul Jumbo.

Subsidiara locală a contrbuit cu aproape 22% la businessul total al grupului Jumbo. Anul anterior, în 2020, o pătrime din veniturile grupului au fost din piaţa locală.