Urmează ZF ESG Summit 17 şi 18 mai 2022: ESG, pilonul dezvoltării sustenabile. Ce speakeri vin şi care sunt temele de discuţie în prima zi a evenimentului?

Autor: Mirabela Tiron 09.05.2022

Ziarul Financiar organizează prima ediţie a summitului pe teme legate de ESG în perioada 17-18 mai, eveniment care va reuni secretari de stat, reprezentanţi ai autorităţilor locale, oficiali ai BVB, bănci, multinaţionale şi oficiali ai companiilor care au  implementat deja acest concept.

Cumpără bilet la evenimentul ZF ESG Summit.

Printre speakerii care vor fi prezenţi în prima zi a evenimentului se numără Mihai Precup, secretar de stat în Ministerul Finanţelor, Ilikna Kajgana, vicepreşedinte executiv risc BCR, Remus Dănilă, head of IR and business development la Bursa de Valori  Bucureşti, Monica Movileanu, partener de audit şi lider al departamentului de consultanţă contabilă şi pieţe de capital („CMAAS“) din cadrul PwC România, Zsuzsa Bereschi, senior manager-energy and green transformation, Horvath&Partners, Cristian Sporiş, vicepreşedinte Raiffeisen Bank, Zuzanna Kurek, IR&Sustainability Manager la One United Properties.

În prima zi vedem cum integrăm în business principiile de sustenabilitate şi care este efectul ESG în transformarea şi adaptarea business-urilor, dar şi cum poate influenţa strategia de sustenabilitate evoluţia pe piaţa de capital a unei companii. Ce presupune activitatea de ESG la nivelul multinaţionalelor şi care sunt noile standarde ESG în finanţare? Cum  evaluăm performanţa unei companii în funcţie de implicarea în probleme de mediu, impact social şi guvernanţă? Mai mult, discutăm despre cum încep să se dezvolte departamentele de sustenabilitate în băncile şi companiile locale.

Marile corporaţii încep să dezvolte proiecte pentru a se alinia la criteriile impuse de noua paradigmă de responsabilitate socială ESG.  Preocuparea pentru sustenabilitate şi dezvoltare durabilă este din ce în ce mai vizibilă în rândul unor bănci, companii imobiliare sau firme de transport de pe piaţa locală. 

Acest  nou concept ce pune în centrul activităţii companiilor problemele de mediu, sociale şi de guvernanţă devine noul trend în business.