Coca-Cola HBC îl numeşte pe Marko Andrić în rolul de Sales Director pentru operaţiunile din România. El va coordona o echipă de aproape 700 de angajaţi, responsabilă de relaţia cu cei 100.000 de clienţi ai companiei

Autor: Cristina Bellu 10.05.2022

Coca-Cola HBC România, liderul pieţei de băuturi răcoritoare, l-a numit Sales Director pe Marko Andrić, începând cu luna aprilie, potrivit datelor transmise marţi de reprezentanţii companiei.

Astfel, Marko Andrić devine membru în echipa de senior management a Coca-Cola HBC România şi va coordona o echipă de vânzări de aproximativ 700 de angajaţi, responsabilă de relaţia cu cei 100.000 de clienţi ai companiei.

”M-am alăturat cu mult entuziasm echipei din România şi deja am început să lucrăm la implementarea unor proiecte de impact”, spune Marko Andrić, Sales Director, Coca-Cola HBC România.

Înainte de a se alătura echipei din România, din 2019 până la finalul lui martie 2022, Marko Andrić a fost Sales Manager al Coca-Cola HBC Bulgaria, unde a jucat un rol cheie în consolidarea performanţelor departamentului de vânzări şi diversificarea portofoliului companiei. El are o vastă experienţă în industria bunurilor de larg consum, în diferite pieţe din Europa Centrală şi de Est, ocupând roluri internaţionale în Austria şi România.

Marko Andrić este absolvent al Universităţii din Belgrad, licenţiat în Psihologie şi are un MBA la IEDC – Bled School of Management.

În România, Coca-Cola are trei fabrici: la Timişoara, Ploieşti şi Poiana Negri şi 25 de depozite, cel mai mare fiind la Ploieşti (60% din volumul distribuit în România pleacă din acest depozit), iar numărul total de angajaţi este de peste 1.500.

Compania Coca-Cola HBC România a avut în 2020 venituri de 2,43 miliarde de lei (circa 480 mil. euro), în scădere cu 13% faţă de anul anterior. Ea are în portofoliu sucuri acidulate precum Coca-Cola, Fanta şi Sprite, dar şi sucuri de fructe (Cappy Pulpy, Cappy Nectar), apă minerală (Dorna, Poiana Negri), ceaiuri reci (Fuzetea), băuturi energizante (Coca-Cola Energy, Burn, Monster) cafea (Costa), lapte şi băuturi pe bază de plante, precum AdeZ. Produsele din România sunt exportate în 14 ţări.