Cum au devenit angajatorii noii profesori ai Gen Z. Bitdefender: Apropierea de tineri e prioritară pentru noi. Avem parteneriate cu instituţiile de învăţământ. Materiile sunt susţinute de angajaţii noştri

Autor: Roxana Petrescu 12.05.2022

♦ Apropierea de tinerii din generaţia Z este o strategie de business pentru Bitdefender, una dintre cele mai mari firme locale de soft şi un jucător cheie pe piaţa globală de soluţii de securitate cibernetică, în contextul în care numărul specialiştilor reprezintă deja o provocare pentru companiile locale din IT. Dar pe de altă parte, aceasta este şi cea mai technology friendly generaţie, aşa că matchingul între anagajtor şi angajat pare facil. Dar le ce se mai uită însă tinerii Gen Z?

„Aproximativ jumătate dintre cei peste 1.700 de angajaţi Bitdefender sunt implicaţi în activităţi de cercetare şi dezvoltare (R&D) în cele cinci centre din Bucureşti, Cluj-Napoca, Iaşi, Târgu-Mureş şi Timişoara. Dintre aceştia, procentul de colegi născuţi după 1995 din echipele tehnice este majoritar“, spun reprezentanţii Bitdefender, una dintre cele mai mari afaceri de soft creată în România, evaluată anul trecut la 1,5 miliarde de euro de către anuarul ZF Top 100 cele mai valoroase companii. Strict pentru compania mamă din România, businessul Bitdefender a fost în 2020 de 183 de milioane de euro în timp ce profitul net a urcat la 30 de milioane de euro, de la numai 1 milion de euro în 2019.