(P) COMPANIA ALTEN DELIVERY CENTER ROMÂNIA CELEBREAZĂ 5 ANI DE PREZENŢĂ ÎN ROMÂNIA

Autor: Publicitate 16.05.2022

În luna mai 2017, a fost inaugurat noul sediu ALTEN Delivery Center Iaşi din clădirea Nicolina Business Center. La deschidere au participat autorităţi locale ale oraşului Iaşi, Stephane Ougier, vicepreşedintele executiv al Grupului ALTEN din Franţa şi a Soluţiilor Subsidiare, Pascal Amore, vicepreşedintele executiv, responsabil de dezvoltarea proiectelor din Asia,  Didier Marchet, Director Offshore al Grupului ALTEN şi Delia Orhei, Director Operaţional Offshore pentru România şi Polonia.

Astăzi, ALTEN Delivery Center România numără 300 de angajaţi, are sedii în 2 dintre cele mai importante oraşe universitare, Iaşi şi Bucureşti, devenind în  cei 5 ani liderul entităţilor Offshore din cadrul Grupului ALTEN.

GRUPUL ALTEN – Informaţii generale

Lider Mondial în Inginerie şi IT, Grupul ALTEN îşi concentrează activitatea pe dezvoltarea proiectelor de concepţie şi cercetare pentru marii clienţi din industria Telecom şi sectorul terţiar.

Fondat în 1988 şi prezent în peste 30 de ţări, Grupul ALTEN a realizat în 2021 o cifra de afaceri de 2.33 miliarde Euro şi are în prezent 44 000 angajaţi la nivel Internaţional în : Europa (Germania, Austria, Belgia, Spania, Finlanda, Franţa, Italia, Polonia, Portugalia, România, Rusia, Suedia, Elveţia, Ţările de Jos, Marea Britanie), America de Nord (Canada, USA), Asia (China, India, Singapore), Maroc şi Orientul Mijloc.

Portofoliul de clienţi este unul diversificat şi conţine nume marcante din sectoarele mai sus menţionate: Airbus, Total, Volvo, Orange, Alstom, PSA, Renault, Bouygues, SFR, EDF, Volkswagen, BMW, BNP Paribas, Thales, Société Générale, Technip, ENGIE, etc.

Pentru informaţii suplimentare consultaţi www.alten.com

ALTEN DELIVERY CENTER ROMÂNIA – Liderul entităţilor Offshore din cadrul Grupului ALTEN

Înfiinţat în 2017 şi având sedii în 2 dintre cele mai importante oraşe universitare, Iaşi şi Bucureşti, ALTEN Delivery Center România, a devenit liderul entităţilor Offshore din cadrul Grupului ALTEN.

După contextul unei crize sanitare fără precedent, ALTEN Delivery Center România a reuşit să-şi regrupeze forţele, păstrându-şi intacte, în acelaşi timp, valorile şi principiile.

Compania numără în prezent 300 de angajaţi, iar obiectivul propus este ca până la finalul anului următor să ajungă la 500 de angajaţi, aceste perspective făcând parte din planurile încrezătoare şi curajoase ale companiei din următorii 5 ani.

Ca parte integrantă a strategiei de dezvoltare a entităţilor de tip Offshore din Europa de Est, ALTEN Delivery Center România a înglobat o nouă entitate din Polonia, cu focus pe zona de mecanică, software şi IT, cu sediile în Varşovia şi Gliwice, entitate care este gestionată direct de către echipa de management din România.

Importanţa relaţiei cu ecosistemul românesc ne-a ajutat să creăm parteneriate din ce în ce mai solide cu Universităţi precum : Universitatea Tehnică Gheorghe Asachi din Iaşi, Universitatea Politehnică din Bucureşti, Universitatea Ştefan cel Mare din Suceava, Universitatea Alexandru Ioan Cuza din Iaşi sau Universitatea din Piteşti, mai ales în această perioada în care ne-am concentrat atenţia către dezvoltarea unui Centru de Competenţe în domeniul software, axat pe zonele Embedded şi IT.

Aceste noi tehnologii ne aduc un plus de flexibilitate şi diversitate, plasându-ne, astfel, pe piaţa marilor jucători ai unei industrii din ce în ce mai competitive şi exigente. Acest demers va permite ca ALTEN Delivery Center România să obţină certificarea Tisax în ultimul trimestru al acestui an, fapt ce ne va ajuta să dezvoltăm alte noi parteneriate cu unii dintre cei mai importanţi clienţi din Germania.

Focus pe diversitate şi oportunităţi de carieră

Creşterea în mod sustenabil şi orientarea spre oameni sunt parte din ADN-ul ALTEN, iar oportunităţile pe care compania noastră le oferă angajaţilor pentru a-şi dezvolta competenţele profesionale sunt o dovadă reală a acestui fapt.

Piatra de temelie a Grupului ALTEN constă tocmai în faptul că angajaţilor li se oferă posibilităţi variate de a explora diverse roluri şi proiecte din cadrul companiei, dezvoltarea multidisciplinară fiind un punct forte important atunci când răspundem nevoilor clienţilor noştri.

La baza acestui proces de dezvoltare a competenţelor profesionale ale angajaţilor stau câteva principii din inginerie foarte bine structurate, astfel încât, în final, să putem răspunde cât mai bine obiectivelor strategice ale companiei.

Faptul că organizaţia noastră este orientată către oameni, nu este o noutate, iar acest aspect poate fi observat cu uşurinţă dacă analizăm procentul de management din cadrul companiei, unde aproximativ  75% sunt colegi promovaţi din interiorul organizaţiei.

Deşi la bază Grupul este axat pe inginerie, domeniul putând fi uşor catalogat ca fiind un domeniu preponderent masculin, în prezent, numărul de femei din companie reprezintă 40% din totalul angajaţilor, iar media de vârstă a întregii populaţii este de 31 ani.

Cercetare şi Inovaţie

Când vine vorba de tehnologie, exigenţa este primordială iar inovaţia şi cercetarea sunt doi piloni importanţi ce dictează traseul de dezvoltare al organizaţiei.

Un exemplu în acest sens îl reprezintă proiectul ODC Labs, un concept ce constituie puntea de legătură între DIN (Direcţia de Inovaţie) şi celelalte Offshore Delivery Centers. Prin intermediul acestuia, entităţile offshore au posibilitatea să colaboreze şi să împărtăşească din experienţele din zona de cercetare şi inovare, zonă ce vizează cu precădere ariile de dezvoltare de soft şi mecanică.