Dragoş Arnăutu, CEO FAN Delivery: După începerea războiului, am simţit o uşoară stagnare a numărului de comenzi, dar ulterior am văzut dorinţa de a face stocuri

Autor: Miruna Diaconu 16.05.2022

Dragoş Arnăutu, CEO al FAN Delivery, o platformă online de personal shopping de tipul curierat ultrarapid lansată de FAN Courier, spune că odată cu începutul războiului s-a simţit o stagnare a numărului de comenzi, însă, ulterior, a putut fi observată dorinţa oamenilor de a face stocuri.

„Noi am simţit imediat după începerea războiului o uşoară stagnare a numărului de comenzi pentru că probabil există un soi de protection mode în care oamenii nu vor să mai cheltuie, dar imediat am văzut dorinţa de a face stocuri”, spune Dragoş Arnăutu, CEO al FAN Delivery, în cadrul conferinţei ZF Retail Summit 2022.

El este de părere că digitalizarea este o necesitate în prezent, iar cei care nu adoptă noile tendinţe ale pieţee vor rezista cu greu în timp.

Alte declaraţii:

Noi ne vedem foarte des cu retailer pentru a încheia parteneriate şi vedem abordări diferite, unii au abordări foarte clare în a adopta tendinţele noi şi vor să încerce toate lucrurile care apar şi alţii care îşi concentrează toate capacităţule şi resursele să fie cât mai vizibili pe retailul tradiţional.

Clienţii noştri, în mare parte, îşi doresc predictibilitate, îşi doresc ca externalizarea serviciului de alegere a produselor să fie cu aceeaşi calitate pe care ar fi făcut-o ei, nu e un lucru simplu. Noi avem în aplicaţie tot felul de instrumente prin care încercăm să captăm detalii cât mai multe la nivel de articol, la nivel de comandă, ca să ne dăm seama ce vrea clientul, Tot e o externalizare şi trebuie să avem grijă să împlinim dezideratele clienţilor. Totodată, îşi doresc mai multe opţiuni de livrare, dar şi să aibă posibilitatea să plătească şi cash şi card.

În pandemie, a fost un boost incredibil pentru companiile din domeniul nostru, am avut un rol social pentru că foarte multe businessuri mici şi mijlocii s-ar fi închis dacă nu erau curierii să livreze produsele.

Un alt rol social pe care l-au avut cei din domeniul nostru este acela că oamenii care au rămas fără job din HoReCa, au venit şi ne-au ajutat pe noi să facem faţă vârfului de livrări pe care l-am avut atunci.​​