Daniela Jordanivski, VP marketing, achiziţii & vânzări dm drogerie markt: Viitorul retailului îl vedem ca fiind omnichannel, însă vor rămâne anumite categorii de produse pentru care clientul va vrea să aibă un contact direct cu produsul

Autor: Alexandra Matei 17.05.2022

Daniela Jordanivski, VP marketing, achiziţii & vânzări dm drogerie markt, crede că viitorul retailului este omnichannel, astfel încât clientul să poată avea atât o experienţă de cumpărare online, cât şi offline.

Însă, retailul tradiţional nu va dipărea complet, consideră ea, deoarece consumatorul îşi va dori să păstreze un contact direct cu anumite produse.

„Viitorul retailului îl vedem ca fiind omnichannel, însă vor rămâne anumite categorii de produse pentru care clientul va vrea să aibă un contact direct cu produsul – să îl simtă, să îl miroasă, să îl testeze. Clientul caută acum, în primul rând, experienţa de cumpărare. În prezent, după pandemie, clienţii vin cu bucurie în magazin şi dincolo de a cumpăra produsele de necesitate, vin şi petrec mult timp pentru a descoperi noutăţi. Coşul de cumpărături în online e mai mare decât în offline”, a spus Daniela Jordanivski la ZF Retail Summit 2022.

Aceasta mai spune că, în momentul de faţă, atunci când vine vorba de plata produselor, cardul, telefonul sau smart-watch-ul câştigă tot mai mult teren în faţa cash-ului.

Magazinele dm drogerie markt sunt prezente atât în mall-uri, cât şi stradal. Daniela Jordanivski menţionează că ambele formate funcţionează bine, iar alegerea experienţei cumpărăturilor este dată de obiceiul oamenilor din zona respectivă.

„În momentul în care alegem o locaţie nouă, luăm în calcul toţi indicatorii. Mergem în general către oraşe medii şi mari, cu putere de cumpărare bună”, a mai adăugat ea.