Veniturile din servicii ale Vodafone România au ajuns la 764 mil. euro în 2021. „În ultimul an, ne-am concentrat pe sprijinirea companiilor mici şi mijlocii“

Autor: Alexandra Cepăreanu 18.05.2022

Veniturile din servicii ale Vodafone România, unul dintre cei mai puternici jucători de pe piaţa locală de comunicaţii fixe şi mobile, au fost constante pe parcursul anului fiscal trecut (1 aprilie 2021 - 31 martie 2022), de 764 de milioane de euro, potrivit informaţiilor transmise de Vodafone Group Plc.

Pe parcursul anului trecut şi baza de clienţi a scăzut uşor, astfel că Vodafone România a raportat un număr de 11,1 milioane de clienţi la 31 martie 2022, de la 11,12 milioane de clienţi în decembrie 2021.

Potrivit reprezentanţilor Vodafone, baza de clienţi include clienţii serviciilor mobile şi fixe, precum şi ai soluţiilor IoT.

„În ultimul an financiar ne-am concentrat pe asigurarea unei conectivităţi fiabile atât pentru zonele rurale, cât şi pentru cele urbane, pe sprijinirea companiilor care ne sunt clienţi, în special a companiilor mici şi mijlocii“, a spus Achilleas Kanaris, CEO al Vodafone România.

De asemenea, în ultimul an financiar (1 aprilie 2021 - 31 martie 2022), Vodafone România a dezvoltat o serie de iniţiative comerciale, atât pentru consumatori, cât şi pentru segmentul clienţilor companii, precum şi proiecte de sustenabilitate, mediu şi susţinere a comunităţilor locale, au mai transmis reprezentanţii companiei. 

„Am continuat să colaborăm cu autorităţile publice pentru a accelera transformarea digitală a României, dar şi să fim un partener de încredere pentru clienţi, navigând, în acelaşi timp, printre provocările şi incertitudinile pe care le-au adus cel de-al doilea an de criză pandemică, precum şi impactul creşterii semnificative a costurilor asupra business-ului. Totodată, am accelerat procesul de transformare către un furnizor de conectivitate de nouă generaţie şi de servicii digitale. Acesta este de altfel planul strategic pentru următorii ani de creştere accelerată şi business dinamic, care oferă tehnologie şi soluţii digitale, dincolo de serviciile tradiţionale de comunicaţii electronice. Ne concentrăm pe transformarea modului în care interacţionăm cu clienţii prin platformele noastre digitale şi pe valorificarea întregului potenţial al convergenţei“, a mai spus Achilleas Kanaris.