ZF Retail Summit 2022. Silviu Diaconu, director al Supeco: Inflaţia se va mai tempera, nu va continua să crească în ritmul galopant din ultima perioadă

Autor: Roxana Rosu 20.05.2022

Supeco este un brand al grupului Carrefour, sub care există circa 30 de magazine Formatul sub care operează Supeco este un mix de discount şi cash&carry În 2021, compania Supeco Investment a avut afaceri de 623 mil. lei, plus 9,4%.

Formatul de discount a câştigat teren în România în ultimii ani şi va continua să o facă în viitorul apropiat, mai ales că inflaţia este principala problemă economică astăzi, iar preţul a redevenit unul dintre cele mai importante argumente în procesul de achiziţie. O dovadă în acest sens o reprezintă chiar rezultatele Supeco, un brand al grupului Carrefour ce acivează pe piaţa de discount.

„Datele arată că formatul de discount a crescut peste media pieţei în ultimii ani. O vedem şi în cifrele noastre. Acest segment va creşte în continuare“, a spus Silviu Diaconu, director Supeco în cadrul ZF Retail Summit 2022.