Costin Moga, sector head retail & services, ING: Digitalizarea reprezintă principalul motor al creşterii comerţului online. Tranzacţiile cu cardul au crescut cu 27-28% la ING în decembrie 2021 versus aceeaşi lună a anului anterior

Autor: Roxana Rosu 23.05.2022

Digitalizarea reprezintă motorul comerţului online, sector care în ultimii doi ani a crescut accelerat, în pandemie românii petrecând mai mult timp în propriile case şi alegând să comande mai des virtual şi să meargă mai rar în magazinele fizice. Astfel, au fost pe plus atât vânzările de alimente pe internet, cât şi cele de electro-IT sau modă.

Totuşi, inovaţia şi digitalizarea nu înseamnă doar tranzacţii cu cardul sau e-commerce, ci un ansamblu de produse şi servicii, spune Costin Moga, sector head retail & services, ING.

„Vorbim de comparatoare de preţuri online, de campanii derulate în mediul virtual, de portofele electronice, dar şi de returnarea facilă a produselor.“