Marius Popescu, Tarom: Avem capacitatea de a opera mai multe zboruri interne, dar nu putem introduce noi curse regulate, agenţiile de turism ar trebui să colaboreze pentru a introduce chartere, mai ales pe aeroportul din Constanţa. Tarifele biletelor de avion sunt aşteptate să crească cu cel puţin 10%, limita de sus fluctuând în funcţie de dinamica preţului kerosenului

Autor: Miruna Diaconu 23.05.2022

♦ Compania Tarom trece printr-un proces de restructurare prin care vor fi reduse cheltuielile, iar revenirea pe profit este aşteptată în 2024.

Operatorul aerian are capacitatea de a introduce noi rute interne, însă nu regulate, tocmai de aceea agenţiile de turism din ţară ar trebui să colaboreze pentru a se putea introduce curse charter, mai ales între judeţele din vest şi Constanţa.

„În 2020 şi în 2021, am încercat să dăm drumul la câteva zboruri şi anume Iaşi – Constanţa, Cluj – Constanţa, Timişoara – Constanţa şi Oradea – Constanţa, noi le-am urcat în sistemul de rezervare la acea vreme, cele mai multe bilete pe care le-am vândut au fost 30 de bilete pe o rută. Era şi pandemie, dar noi nu puteam să operăm cu o astfel cerere“, spune pentru ZF Marius Popescu, purtătorul de cuvânt al Tarom.