Platforma eMAG marketplace a ajuns la 42.000 de selleri, în creştere cu 16%. Comercianţii au vândut mai mult cu 23% în ultimul an

Autor: Alexandra Cepăreanu 25.05.2022

Ecosistemul eMAG marketplace numără în prezent 42.000 de comercianţi, înregistrând o creştere de aproximativ 16% faţă de anul precedent, când platforma număra 36.000 de selleri, au spus pentru ZF reprezentanţii eMAG, cel mai mare retailer online local. De asemenea, comercianţii activi pe platforma marketplace a eMAG au înregistrat vânzări în creştere cu 23% în ultimul an.

„Cu ajutorul instrumentelor digitale şi programelor pe care le-am dezvoltat, antreprenorii de pe eMAG Marketplace şi-au crescut afacerile anul trecut: eMAG Genius, reducerea taxei de livrare în easybox sau vânzările cross-border au susţinut şi vor continua să susţină această creştere. Acest lucru arată că eMAG Marketplace reprezintă o soluţie care le oferă companiilor siguranţă şi stabilitate, ceea ce, într-un context macroeconomic marcat de incertitudini precum cel pe care îl traversăm, este extrem de important,” a spus Stejara Pircan, senior VP eMAG.

Astfel, în urma programelor dezvoltate de eMAG pentru sellerii din Marketplace - platformă prin care antreprenorii cu businessuri active în mediul online au posibilitatea să vândă produse sau servicii atât pe piaţa naţională, cât şi pe piaţa din Ungaria şi Bulgaria -, din ultimul an, peste 47% dintre comercianţii de pe platformă au înregistrat vânzări în creştere. De asemenea, sellerii din România au listat 1,3 milioane de produse în eMAG marketplace Ungaria, unde au înregistrat vânzări cu 20% mai mari. 

„Odată cu dezvoltarea ecosistemului eMAG în regiune, afacerile locale s-au putut extinde şi ele în regiune. (...) După lansarea programului de vânzare cross-border în Ungaria, în urmă cu aproape un an, eMAG pregăteşte lansarea unui program similar de sprijin pentru extinderea în Bulgaria”, au mai transmis reprezentanţii eMAG.