Raluca Radu, Answear România: În campaniile de reduceri din această primvără am avut vânzări cu 30% mai mari faţă de anul trecut

Autor: Ioana Niţă 25.05.2022

Retailerul online de modă Answear din Polonia a înregistrat o creştere de 30% a vânzărilor realizate în campaniile derulate în această primăvară - campania de Paşte din luna aprilie 2022 şi campania Spring Black Friday din perioada 12-17 mai 2022, comparativ cu ediţiile celor două evenimente de shopping de anul trecut. Numărul comenzilor a crescut cu 20%, iar valoarea medie a coşului de cumpărături s-a situat la 300 lei.

“Discounturile de Paşte au fost de până la 50%, iar de Spring Black Friday au fost de până la 60%. Creşterea per total este de 30% ca valoare a vânzărilor faţă de anul trecut. Ca număr de comenzi este o creştere de 20%, aşadar putem spune că s-a comandat şi cu o valoare mai mare a comenzii. Valoarea medie a comenzii a fost de 300 lei şi a avut în medie 1,4 număr de produse. Clienţii noştri s-au îndreptat spre următoarele categorii de produse: pantofi sport, sneakers, rochii de zi, tricouri, genţi, tenişi şi treninguri, iar cele mai căutate branduri au fost Michael Kors, Nissa, Guess, Karl Lagerfeld, Answear LAB, Medicine, Tommy Hilfiger, Calvin Klein Jeans, Hugo şi Boss”, a declarat Raluca Radu, country manager Answear România.

Retailerul online de fashion a observat şi schimbări şi în obiceiurile de consum ale clienţilor: valoarea medie a comenzii a fost mai mare faţă de 2021 şi a crescut interesul pentru categoria de genţi cu peste 60% faţă de anul precedent. În ultima perioadă, Answear a înregistrat schimbări şi la nivel demografic, crescând tot mai mult numărul de comenzi online plasate online din toată ţara, aproximativ 40%. În continuare predomină comenzile din Bucureşti şi marile oraşe.

Retailerul internaţional Answear pregăteşte mai multe noutăţi pentru următoarea perioadă din 2022, printre care se află lansarea unor noi categorii de produse de lifestyle pe answear.ro, iar categoria de decoraţiuni va fi în continuă dezvoltare.