easysales.ro se listează a doua oară pe Seedblink într-o rundă de 400.000 euro

Autor: Ioana Nita 31.05.2022

Start-up-ul local easySales, care a creat o platformă de automatizare şi centralizare a activităţilor de e-commerce, se listează pentru a doua oară pe Seedblink.com, campania făcând parte dintr-o rundă de finanţare în valoare totală de 400.000 euro. Prima listare a start-up-ului pe platforma de equity crowdfunding Seedblink a avut loc anul trecut, când easysales.ro a atras în total investiţii de 350.000 euro.

Runda actuală este susţinută de V7 Capital şi de un grup de business angels. Easysales a dezvoltat o soluţie de tip "plug and play" care se integrează cu platformele pe care rulează magazinele online, dar şi cu sisteme de facturare şi inventariere, platforme de curierat, SMS şi e-mail, precum şi cu platforme de afiliere. Platforma easysales.ro se integrează cu marketplace-uri naţionale şi regionale cum ar fi eMag, Vivre, Doraly, Cel, Elefant, Okazii, OLX, TeamDeals, dar şi globale - eBay USA şi eBay Polonia. 

În 2021, start-up-ul a reuşit să tripleze numărul de magazine online care folosesc easysales.ro, dar şi veniturile din abonamente, ajungând la un portofoliu de 354 de clienţi plătitori şi la venituri anuale recurente de 300.000 euro. În prezent, easysales.ro activează pe pieţele din România, Bulgaria şi Ungaria, următoarele ţări ţintă pentru extindere fiind SUA şi Marea Britanie, unde sunt peste 10 milioane de magazine online.