Gen Z. Tribe lifestyle. Cât cântăreşte online-ul în succesul unei cafenele sau care este povestea Baristro, un concept al comunităţii

Autor: Alina-Elena Vasiliu 02.06.2022

„Ne dorim să replicăm modelul Baristro tot în cartiere unde să identificăm această nevoie, aşa cum s-a întâmplat cu locul actual. Gândim un concept şi pentru piaţa bariştilor din România“, spun Mădălina şi Vlad Antipa.

Un spaţiu deschis către Parcul Carol din Bucureşti i-a făcut pe Vlad şi pe Mădălina Antipa să încheie peste zece ani de corporaţie pentru a păşi într-o lume nouă, a antreprenoriatului cu gust amărui şi note de cafea. Este ceea ce a făcut ca astăzi să existe Baristro, un local care îşi aşteaptă clienţii cu cafea de specialitate şi cu opţiuni de mic dejun, dar care are şi câteva rafturi destinate unor produse de luat acasă, o selecţie de ciocolată de tip craft, făcută de artizani din mai multe colţuri ale lumii, cafea de la prăjitorii locale, dar şi din Europa, ceaiuri, gemuri şi câteva obiecte de ceramică artizanală.