Paul Cazacu, CEO al UNIQA: Mergem pe un trend de creştere, tradus la circa 2 mil. euro profit la nivelul operaţiunilor din România în T1, în condiţiile în care pe segmentul auto pierdem subscrieri de 1,3 mil. euro pe zona RCA, segment de pe care ne-am retras

Autor: Mircea Nica 02.06.2022

„Mai avem contracte RCA în vigoare, având în vedere că am subscris până la începutul lunii decembrie 2021, adică până la momentul în care am primit scrisoarea de la ASF de întrerupere a distribuţiei ca urmare a solicitării voluntare din partea noastră. Acest portofoliu îl gestionăm până la expirarea perioadei de valabilitate.“

Grupul austriac UNIQA, prezent în România prin intermediul companiilor UNIQA Asigurări şi UNIQA Asigurări de Viaţă, îşi menţine creşterea pe piaţa locală în ciuda unei lipse a subscrierilor de pe segmentul RCA, de 1,3 mil. euro, după ce la începutul lunii decembrie 2021 compania a încetat să mai subscrie pe acest segment, a spus Paul Cazacu, CEO al Uniqa Asigurări.

„Mergem pe un trend de creştere a subscrierilor de aproape 7% în primul trimestru din 2022, tradus la un profit de 2 mil. euro la nivelul operaţiunilor din România, în condiţiile în care pe segmentul auto am pierdut un volum al subscrierior undeva la 2,3 mil. euro. Din cele 2,3 mil. euro, aproximativ 1,3 mil. euro reprezintă RCA. Acesta a fost businessul de RCA la nivelul anului 2021. Celălalt milion de euro vine din zona de Casco, unde am continuat programele, în special pe segmentul leasing, care nu este foarte profitabil la noi în portofoliu. Aici dinamica este una în descreştere în urma măsurilor de protecţie pe care le-am luat şi a expirărilor de contracte“, a explicat Paul Cazacu într-un interviu pentru ZF.