Distribuitorul Interbrands, preluat integral anul trecut de Orbico, face un salt după o majorare de 170% a afacerilor şi ajunge cel mai mare jucător din piaţă. Distribuitorul cu 20 de depozite care însumează 3.000 de metri pătraţi acoperă mai multe canale precum retail modern, retail tradiţional, dar şi lanţuri de farmacii

Autor: Miruna Diaconu 09.06.2022

Distribuitorul de bunuri de larg consum Interbrands, preluat integral anul trecut de compania croată Orbico, şi-a majorat anul trecut afacerile cu 170%, ajungând la venituri de 3,7 miliarde lei, conform informaţiilor furnizate de companie. Majorarea vine la pachet cu prima poziţie în clasamentul celor mai mari jucători din piaţă, Interbrands devenid astfel cea mai mare companie din industria de bunuri de larg consum după cifra de afaceri înregistrată în 2021.

Avansul vine şi ca urmare a preluării integrale a companiei de către Orbico, distribuitor de bunuri de larg consum deţinut de omul de afaceri croat Branko Roglic. Fuziunea aduce sub aceeaşi entitate juridică patru companii şi anume Interbrands, Professional Brands, Orbico şi Orbico Beauty. Numele companiei rămâne însă Interbrands Marketing & Distribution, urmând într-o altă etapă să devină Interbrands – Orbico.