Producătorul de ingrediente alimentare Solina mai investeşte 10 mil. lei în fabrica de la Alba Iulia. Noua facilitate de producţie a crescut capacitatea de producţie de la 800 de tone/an, până la 1.200 de tone pe an

Autor: Mădălina Dediu Panaete 09.06.2022

Solina România, unul dintre cei mai mari producători de ingrediente alimentare şi condimente de pe plan local, şi-a bugetat pentru acest an o cifră de afaceri de 175,7 mil. lei (circa 35 mil. euro), în creştere cu circa 19% faţă de rezultatul înregistrat în anul 2021, conform calculelor ZF pe baza datelor transmise de companie pentru anuarul ZF Cei mai mari jucători din economie, ediţia 2022.

„Printre cele mai mari provocări din acest an o reprezintă inflaţia generată de creşterea costurilor mate­riilor prime şi materialelor, a costurilor energiei (curent elec­tric, gaze), respectiv a cos­tului combustibililor şi pro­vo­carea permanentă de ajustare a preţurilor de vânzare, astfel încât să reducem la minim im­pactul acestora în piaţa produselor alimentare“, a declarat Ciprian Grădinariu, managing director, Solina Eastern Europe. Compania face parte din grupul francez Solina, cu afaceri de peste 780 milioane de euro anual, peste 2.500 de angajaţi şi 35 de unităţi de producţie. Solina a cumpărat businessul denumit anterior Supremia Grup în 2017.