Reacţia Euroins la amenda de 419.900 lei din luna mai primită de la ASF. Tanja Blatnik, CEO Euroins România: “Subliniem că situaţia la care se face referire în comunicarea ASF este doar excepţională, limitată la câteva zeci de cazuri şi nu este o practică obişnuită.”

Autor: Mircea Nica 09.06.2022

Situaţia la care se face referire în comunicarea Autorităţii de Supraveghere Financiară (ASF), mai exact întârzierea plăţilor dosarelor de daună şi neachitarea penalităţilor de întârziere, este doar excepţională, limitată la câteva zeci de cazuri şi nu este o practică obişnuită, a transmis Tanja Blatnik, CEO al Euroins România.

„Euroins depune toate eforturile pentru a procesa cererile cât mai rapid şi cât mai eficient posibil. Rezultatele schimbărilor pe care le implementăm în cadrul companiei au adus deja îmbunătăţiri vizibile, întrucât primim din ce în ce mai multe reacţii pozitive de la clienţi. Procesăm şi plătim mai mult de 12.000 de dosare de daună pe lună, pe care continuăm să le soluţionăm într-un termen cât mai scurt. Subliniem că situaţia la care se face referire în comunicarea ASF, este doar excepţională, limitată la câteva zeci de cazuri şi nu este o practică obişnuită”, a declarat Tanja Blatnik, CEO Euroins România.