Cristian Crisan, director executiv dm drogerie markt: Preţul mediu ponderat a crescut în magazinele noastre cu 5% în ultimul an, de aproape trei ori mai lent ca inflaţia

Autor: Cristina Roşca 10.06.2022

Retailerul are pe plan local 120 de drogherii, fiind singurul nume mare din această piaţă Compania care operează reţeaua a închis 2021 cu afaceri de 569 mil. lei, cu 25% mai mari ca în anul anterior şi cu un profit net de 12,1 mil. lei, de aproape două ori mai mare decât cel din 2018, care fusese cel mai bun până acum.

Retailerul german dm drogerie markt, activ local de 15 ani, a majorat preţurile din magazine cu circa 5% în ultimul an, de aproape trei ori mai lent decât inflaţia, principala problemă economică actuală atât pentru România, cât şi pentru celelalte economii ale lumii.

„Inflaţia a fost şi este un fenomen economic care are efecte la nivel mondial, implicit pentru dm drogerie markt. Există creşteri de preţ datorate majorărilor costurilor de producţie şi cu materiile prime, cu un impact diferit în funcţie de produs. Cu toate că inflaţia la nivel naţional a atins 13,8% în luna aprilie, la dm avem o creştere a preţului mediu ponderat de 5% raportat la anul anterior“, spune Cristian Crisan, director executiv în cadrul reţelei.