Artsani, businessul din bricolaj din judeţul Prahova, atacă piaţa de e-commerce cu un magazin online: „Căutăm şi locuri unde ne putem extinde în ţară“

Autor: Alina-Elena Vasiliu 14.06.2022

În prezent, antreprenorii care deţin Artsani lucrează la extinderea suprafeţei actuale de vânzare a magazinului din Ploieşti.

Oleg Tătaru şi George Ţapu, antreprenorii care deţin cele două magazine de bricolaj Artsani din judeţul Prahova, au alocat un buget de investiţii de peste 6 milioane de lei pentru anul 2022, o parte din bani fiind direcţionată către sustenabilitate, iar o alta către dezvoltarea parcului auto. Tot în acest an, compania pariază şi pe e-commerce.

„Anul acesta, preocuparea noastră principală a fost sustenabilitatea firmei, investind astfel 420.000 de euro în panouri fotovoltaice. De asemenea, în decursul acestui an urmează să ne mărim parcul auto, în urma achiziţiei a nouă camioane. Ultimul proiect al acestui an este deschiderea magazinului online, ce urmează să fie lansat în luna iunie“, a spus Arthur Tătaru, responsabil de comunicare pentru Artsani, într-un răspuns în vederea realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie - ediţia 2022, care va apărea pe piaţă în perioada următoare.