Antreprenorii care au magazinele de bricolaj Artsani din Prahova intră pe piaţa de e-commerce

Autor: Alina-Elena Vasiliu 14.06.2022

Oleg Tătaru şi George Ţapu, antreprenorii care deţin cele două magazine de bricolaj Artsani din judeţul Prahova, au alocat un buget de investiţii de peste 6 milioane de lei pentru anul 2022. Unul dintre planuri este dezvoltarea în e-commerce.

„Anul acesta, preocuparea noastră principală a fost sustena­bilitatea firmei, investind astfel 420.000 de euro în panouri fotovoltaice. De asemenea, în decursul acestui an urmează să ne mărim parcul auto, în urma achiziţiei a nouă camioane. Ultimul proiect al acestui an este deschiderea ma­gazinului online, care urmează să fie lansat în luna iunie“, a spus Arthur Tătaru, responsabil de comunicare pentru Artsani, într-un răspuns în vederea realizării anuarului ZF Cei mai mari jucători din economie – ediţia 2022, care va apărea pe piaţă în perioada următoare.

Artsani Com, firma prin care este operat businessul celor două magazine de bricolaj Artsani din Prahova, a revenit pe creştere şi a înregistrat în 2021 o cifră de afaceri de 173 de milioane de lei, în creştere cu 5% faţă de anul precedent, după cum arată datele disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe.

Profitul, pe de altă parte, a scăzut cu 9% şi tot în scădere a fost şi numărul de angajaţi, care a ajuns de la 294 în 2020, la 286 anul trecut.