Daniel Nicolae, fondator al Innoship: „Un proces de livrare rapid şi flexibilitatea opţiunilor multiple de livrare oferite la checkout vor încuraja decizia de achiziţie online“. Piaţa comerţ online va creşte cu 5% - 10% în 2022, mai lent decât anul trecut, când a ajuns la 6,2 miliarde de euro

Autor: Alexandra Cepăreanu 16.06.2022

♦ Circa 33% dintre consumatori preferă să plătească online cu cardul, segmentul crescând de la 10% înainte de pandemie.

Retailerii activi în sectorul de e-commerce trebuie să ia măsuri pentru a-şi fideliza clienţii şi a-i menţine activi în mediul online, iar un factor care îi poate atrage pe consumatori spre cumpărăturile din mediul digital este opţiunea de a alege dintre mai multe metode de livrare, a explicat Daniel Nicolae, fondator al Innoship, start-up tech ce oferă soluţii de livrare rapidă pentru companiile din industria de retail şi e-commerce.

„Jucătorii din online pot avea un avantaj competitiv prin implementarea unei strategii de livrare bazate pe mai mulţi curieri cu ajutorul unei soluţii de automatizare a managementului livrărilor. Practic, un proces de livrare rapid şi flexibilitatea opţiunilor multiple de livrare oferite la checkout vor încuraja decizia de achiziţie online, crescând vânzările companiilor“, a spus Daniel Nicolae în cadrul evenimentului de prezentare a analizei „Ghidul Managerului de eCommerce“, realizat de Innoship în colaborare cu alţi jucători de profil, precum VTEX, OLX, GPeC, DWF, easySales, Senior Software şi bpv Grigorescu Stefanica.

În urma incertitudinilor generate de inflaţie, criza sanitară şi războiul din Ucraina, piaţa românească de e-commerce va înregistra o creştere mai lentă anul acesta, de 5% - 10%, comparativ cu anul precedent, când sectorul de comerţ online a depăşit 6 miliarde de euro ca valoare, înregistrând o creştere de 10%, consideră Andrei Radu, CEO şi fondator al GpeC – conferinţă dedicată industriei de comerţ online.