Subscrieri de 820 mil. lei la Allianz-Ţiriac în T1/2022, duble faţă de T1/2021

Autor: Roxana Rosu 17.06.2022

Allianz-Ţiriac a încheiat primul trimestru (T1) din 2022 cu prime brute subscrise de 820 mil. lei, de peste două ori mai mult decât în aceeaşi perioadă din 2021, creşterea vânzărilor fiind determinată de extinderea portofoliului de clienţi.

Profitul operaţional, respectiv suma rămasă după plata despăgubirilor, constituirea rezervelor şi deducerea cheltuielilor operaţionale, s-a situat la 45,3 mil. lei, în uşoară creştere faţă de T1/2021.

Numărul de clienţi noi a fost de 4 ori mai mare decât în aceeaşi perioadă a anului trecut, după cum a anunţat compania de asigurări.

Pe segmentul auto, subscrierile s-au triplat, în contextul în care, după falimentul City Insurance, aproape jumătate din şoferii români au fost nevoiţi să-şi aleagă un alt asigurător.

Vânzările de asigurări de viaţă ale Allianz-Ţiriac s-au majorat cu peste 30%.

„Am avut în primul trimestru un efect conjunctural, determinat de situaţia din piaţa RCA şi un efect structural, generat de atenţia sporită pe care o acordăm asigurărilor de viaţă“, spune Virgil Şoncutean, CEO al Allianz-Ţiriac.