În anul trecerii sub umbrela Saint-Gobain, producătorul de adezivi Duraziv şi-a majorat afacerile cu 24%, până la 180 mil. lei. Creşterea de peste 20% vine după ce, în anii anteriori, afacerile au crescut cu maximum 17% an la an

Autor: Alina-Elena Vasiliu 21.06.2022

Producătorul de materiale de construcţii Duraziv şi-a majorat cifra de afaceri cu 24% în 2021, anul în care compania a intrat în portofoliul grupului francez Saint-Gobain. Astfel, rezultatul a ajuns 180 de milioane de lei, potrivit informaţiilor disponibile pe site-ul Ministerului de Finanţe. Creşterea de peste 20% vine după ce, în anii anteriori, afacerile au crescut cu maximum 17% an la an.

Profitul din 2021 raportat de Duraziv a fost însă de 6,2 mil. lei, în scădere cu 25% faţă de anul precedent, numărul de angajaţi reducându-se şi el cu patru, până la 153.

Reprezentanţii companiei nu au răspuns solicitărilor ZF privind evoluţia businessului în 2021 şi planurile pentru 2022. În 2021, Saint-Gobain a cumpărat de la omul de afaceri Daniel Guzu producătorul de materiale de construcţii Duraziv, cu fabrici de adezivi, mortare, vopsele şi profiluri metalice în Popeşti-Leordeni. Saint-Gobain, noul proprietar al Duraziv, este o companie multinaţională franceză cu venituri de 1,5 de miliarde de euro în 2021 în România, iar prin această tranzacţie şi-a majorat cota de piaţă pe plan local.