ZF Live. Gabriela Nistor, noul CEO al Idea Bank: Deşi este deţinută de Banca Transilvania, va fi o bancă de sine stătătoare, dar îi vom schimba numele. Pentru o bancă full digitală masa clienţilor va face diferenţa în viitor

Autor: Mircea Nica 20.06.2022

Idea Bank, noua achiziţie a Băncii Transilvania, are în vizor un debut pe zona de retail, cu produse de bază precum înrolarea clientului online, cont curent, card de debit şi credit, fară agenţii sau sucursale, dar în final noul concept de bancă al BT va avea nevoie să strângă o masă critică de clienţi pentru a se susţine, a spus Gabriela Nistor, CEO al Idea Bank, fostul vicepreşedinte pe retail la Banca Transilvania, în emisiunea de business ZF Live.

„Intenţia este deocamdată să pornim cu ceva. Cu siguranţă că în timp se poate construi în orice direcţie. Nici nu mai sunt acele timpuri în care să faci strategii pe 5 ani sau 10 ani. În următorii 2 ani sau 1 an şi jumătate trebuie să ieşim cu un produs de bază. Din punct de vedere tehnic, acel produs de bază va adresa piaţa de retail. Va avea de fapt orice are un produs de bază, înrolarea clientului online, un cont curent, card de debit, credit online. Diferenţa trebuie să o facă poziţionarea produsului şi ce mai poţi să pui acolo pentru a arăta mai diferit pentru clienţi“, susţine Gabriela Nistor.

Deşi planul unui nou concept de bancă digitală elimină reţeaua teritorială precum agenţii sau sucursale, care în general implică costuri fixe mari, Gabriela Nistor a mai explicat că în retail trebuie să existe o masă critică de clienţi pentru a susţine businessul şi a putea face faţă costurilor precum cele tehnologice, implementările sau dezvoltarea.