Grupul care deţine brandul românesc de cosmetice Cupio, lansat de Răzvan şi Raluca Ştefănescu, a închiriat 3.200 de metri pătraţi de spaţii de depozitare în proiectul CTPark Timişoara Ghiroda, pentru a susţine planurile de dezvoltare a reţelei de magazine fizice, dar şi a celui online

Autor: Roxana Rosu 20.06.2022

Grupul de firme ce deţine brandul românesc de cosmetice Cupio a închiriat 3.200 de metri pătraţi de spaţii de depozitare în proiectul CTPark Timişoara Ghiroda, situat în apropiere de Aeroportul Internaţional Timişoara, pentru a susţine planurile de dezvoltare a reţelei de magazine fizice, dar şi a celui online.

Tranzacţia a fost intermediată de compania de consultanţă imobiliară Cushman & Wakefield Echinox.

Brandul Cupio a fost lansat în 2012 de Răzvan şi Raluca Ştefănescu, cu o investiţie iniţială de 10.000 de euro. Compania are 21 de magazine în România, iar pe plan internaţional produsele sunt  comercializate prin intermediul distribuitorilor din Germania, Italia, Danemarca şi Belgia. Cupio a ajuns la o cifră de afaceri de 15 milioane de euro.

„Nevoia de a funcţiona într-un spaţiu mai mare a crescut odată cu dezvoltarea brandului, atât în ceea ce priveşte diversificarea portofoliului de produse, cât şi creşterea numărului de angajaţi. Dacă în urmă cu 10 ani, Cupio comercializa aproximativ 300 de produse şi avea doar 7 angajaţi, în prezent deţine un portofoliu de peste 10.000 de produse cosmetice profesionale şi are o echipă consolidată ce numără peste 140 de angajaţi.”, a spus Răzvan Ştefănescu, Director General Cupio.

Anterior, operaţiunile de depozitare şi de logistică ale companiei funcţionau într-un spaţiu mult mai mic din Timişoara, iar noua locaţie va găzdui de asemenea şi birourile unde îşi vor desfăşura activitatea angajaţii Cupio.