Celebrul cotidian american The Wall Street Journal: Petrecerea cripto s-a încheiat. Industria criptomonedelor a fost construită pe fanfaronadă, entuziasm şi optimism. Toate trei sunt în criză în aceste zile, pe măsură ce pierderile şi concedierile se înmulţesc

Autor: Liviu Popescu 21.06.2022

În duminica de la Super Bowl, o reclamă Crypto.com cu miliardarul LeBron James, starul NBA, a luminat televizoarele a milioane de americani. „Dacă vrei să faci istorie, trebuie să iei singur deciziile“, a spus James în spotul de 30 de secunde pentru populara platformă de tranzacţionare a criptomonedelor. Cuvintele care apăreau pe ecran la finalul spotului publicitar spuneau „Norocul îi favorizează pe cei îndrăzneţi“.

Doar că săptămâna trecută, Crypto.com a concediat 5% din forţa sa de muncă, în timp ce directorul său executiv a afirmat pe Twitter că firma a luat „decizii dificile şi necesare“, scrie cotidianul american Wall Street Journal.

Industria criptomonedelor a fost construită în parte pe fanfaronadă, entuziasm şi optimism. Strigătul de raliere al susţină­torilor Bitcoin pentru a respinge scepticii a fost: „Distraţi-vă rămânând săraci“. Cei care nu au intrat în joc au lăsat viitorul să treacă pe lângă ei.