Andrei Jerca, managing director Element Industrial: Avem deja 50.000 de metri pătraţi livraţi anul acesta şi încă 50.000 pe care îi începem spre finalul anului. Targetul până la final de 2023 este să avem 200.000 de metri pătraţi livraţi în ţară

Autor: Alexandra Matei 21.06.2022

Andrei Jerca, managing director al dezvoltatorului imobiliar Element Industrial, susţine că targetul pe care compania şi-l propune până la final de 2023 este să livreze 200.000 de metri pătraţi la nivel naţional.

Anul acesta, au fost deja livraţi 50.000 de metri pătraţi, iar spre finalul anului va începe un nou proiect ce încă 50.000 de metri pătraţi. Oraşele de interes pentru Element Industrial sunt Bucureşti, Ploieşti, Bacău, Brăila şi Iaşi.

„Equity-ul nostru este local. Noi ne păstrăm ritmul de dezvoltare şi targetul nostru pe următorii cinci ani. Nu e un context uşor, dar cuvântul de ordine, pe lângă încredere, este rezilienţa. Vor veni şi momente mai bune, iar în perioada asta trebui să fim prezenţi, să rezistăm, să creştem. Avem deja 50.000 mp livraţi anul acesta şi încă 50.000 mp pe care îi începem spre finalul anului. Targetul până la final de 2023 este să avem 200.000 mp livraţi în Bucureşti, Ploieşti, Bacău, Brăila şi ne uităm cu interes la Iaşi”, a declarat Andrei Jerca, în cadrul conferinţei ZF Cei mai mari jucători din economie.

 

Ce a mai declarat Andrei Jerca în cadrul conferinţei:

► Prin ceea ce facem noi, suntem extrem de puternic ancoraţi în economie, chiar dacă vorbim de investiţii care vin condiţionate de obţinerea ajutorului de stat. Am putea avea şi o unitate de producţie într-un parc al Element Industrial, nu ne limităm în a vedea lucrurile în felul acesta.

► Noi suntem o platformă prin care producători, logisticieni sau retaileri pot să-şi desfăşoare activitatea.

► Ceea ce facem noi astăzi aici, o putem face oriunde – putem să mergem în Polonia sau în Spania. Aceste proceduri de lucru, de înţelegere a pieţei se pot aplica foarte uşor oriunde, dar credem foarte mult în ce facem aici şi credem că România e astăzi într-un context cu care rar ne-am putea întâlni. Ar fi bine să profităm de el şi să ieşim din paradigma aceasta în care ne punem singuri ochelari de cal şi nu vrem să vedem mai mult.

► Mă bucură să văd că generaţiile tinere de antreprenori îşi gândesc businessurile la o scară europeană sau globală. Şi noi, astăzi, ne considerăm un jucător regional.

► Cu cât mai multe businessuri locale vor începe să aibă această mentalitate, cu atât vom avea un ecosistem echilibrat. Văd businessuri locale împreună cu businessuri multinaţionale. Asta dă valoare ecosistemului şi ne ancorează într-un mediu de business european.