Gamerii români ar putea fi noul segment pe care BCR vrea să se extindă prin platforma George

Autor: Mircea Nica 22.06.2022

Un studiu online realizat de platforma George de la BCR despre profilul de consum al gamerilor români arată că peste 60% dintre gameri fac achiziţii în timpul jocului, iar dintre aceştia 4 din 10 îşi comandă mâncare, iar 1 din 2 îşi comandă jocuri, produse de gaming sau alte elemente necesare în joc (skins, coins), potrivit informaţiilor transmise de reprezentanţii BCR. 

„Considerăm că gamerii sunt o parte esenţială a unui ecosistem digital, iar povestea lui George este strâns legată de capacitatea de inovare continuă, care trece dincolo de servicii şi produse financiare. În acest sens, studiul realizat în cadrul Gaming Marathon ne-a ajutat să aflăm care sunt obiceiurile de achiziţii online ale pasionaţilor de jocuri video, dar şi cum se raportează la ofertele de tip cashback. Datele arată că avem o bună compatibilitate pe această zonă, astfel că ne dorim să extindem George Moneyback pentru cât mai mulţi parteneri şi oferte destinate pentru achiziţii de jocuri şi echipamente dedicate pentru jocuri video”, a declarat Adrian Săveanu, Brand Manager George.

Studiul, realizat pe un eşantion de 1.167 de persoane, are 65,80% dintre respondenţi au vârsta cuprinsă între 14-24 ani şi arată că cea mai bună formă de a încuraja participarea gamerilor în competiţii sau promoţii sunt: premiile în bani (57%), premiile în produse de gaming (52%), bilete la evenimente de gaming (21%) şi posibilitatea de a-şi întâlni creatorul de conţinut preferat (21%).