Lagardère Travel Retail: Revenirea este mai accelerată în România decât media europeană. Compania a încheiat anul 2021 cu o cifră de afaceri de 829 de milioane de lei, în creştere cu aproximativ 7% faţă de anul precedent

Autor: Alina-Elena Vasiliu 24.06.2022

Grupul francez Lagardère, prezent pe piaţa locală prin compania Lagardère Travel Retail, activă în domeniul re­tailului adresat călătorilor, a remarcat o creştere a apetitului pentru călătorii începând din luna aprilie a acestui an şi estimează că România are un ritm mai bun de revenire după pandemie decât media europeană.

„Pe primele luni din 2022, suntem deja cu 5% peste ce ne-am bugetat la începutul anului. Din aprilie s-a văzut o reluare a zbo­ru­rilor, aprilie 2022 s-a apropiat foarte mult ca rezultate de aprilie 2019, înainte de pande­mie. Dinamica şi reve­ni­rea în ceea ce pri­veşte călătoriile este mai ac­celerată în România decât media europea­nă, asta pentru că şi baza era mai mică“, spune Marius Văcălău, CEO al Lagardère Travel Retail.