Alexandra Rîştariu, Mondelez: Consumatorii sunt mai pretenţioşi în alegerea gustărilor

Autor: Florentina Niţu 27.06.2022

Piaţa gustărilor este în creştere şi în schimbare, pentru că românii sunt foarte preocupaţi de produsele pe ca­re le consumă, făcând mai mult decât oricând alegeri conştiente, potrivit reprezentanţilor Mondelez România, unul dintre cei mai mari jucători din piaţa dulciurilor, care are în portofo­liu branduri precum Milka, Poiana, Toblerone, Oreo, Belvita şi Tuc.

„Pentru Mondelez este impor­tant să anticipăm gusturile şi preferin­ţele în evoluţie ale consumatorilor români şi nu numai, care se aşteaptă să-şi poată lua gustările oricând şi oriunde do­resc. Aceştia devin din ce în ce mai pretenţioşi în alegerea gustărilor, pe măsură ce tendinţa spre consumul conştient creşte. Al treilea raport a­nual State of Snacking lansat anul acesta arată că gustarea este mult mai mult decât o sursă de nutriţie şi răsfăţ, fiind şi o sursă de conexiune socială şi de inspiraţie pentru experienţe lăr­gite“, spune Alexandra Rîştariu, di­rec­tor general al Mondelez România. Ea a răspuns la întrebările ZF trimise cu ocazia realizării unei noi ediţii a catalogului Cei mai mari jucători din economie.