Producătorul de suplimente alimentare Dacia Plant estimează afaceri de 70 milioane lei în 2022: Produsele care s-au situat în topul vânzărilor au fost cele dedicate imunităţii şi afecţiunilor de sezon

Autor: Georgiana Mihalache 27.06.2022

♦ Sunt 324 de produse în portofoliul Dacia Plant, de la comprimate, la tincturi, siropuri, ceaiuri, creme terapeutice sau nectaruri şi dulceţuri naturale.

Producătorul român de suplimente alimentare Dacia Plant a depăşit în 2021 pragul de 50 mil. lei afaceri, după o creştere de 24% faţă de anul anterior. Pentru anul acesta, compania vrea să păstreze acelaşi ritm de creştere, iar din datele primului semestru, aşteptările sunt de peste 70 mil. lei afaceri în 2022.

„La baza creşterii au stat investiţiile constante în acţiuni de marketing şi trade marketing şi în dezvoltarea portofoliului. Practic, am cules roadele unor activităţi susţinute la nivel de companie în decursul ultimilor ani. Totodată, adaptarea rapida la contexte noi ne-a ajutat mult, în condiţiile în care modelele de business se schimbă rapid, piaţa este dinamică, iar consumatorul nu mai este fidel unui comportament de consum clasic“, a spus pentru ZF Claudia Burghelea, director de marketing al Dacia Plant.

Ea a explicat că la nivel de comportament de consum, oamenii au început să fie mai încrezători în suplimentele alimentare, în urma pandemiei. Odată cu criza sanitară, în urma informaţiilor din spaţiul public, oamenii au început să cumpere vitamine şi suplimente pentru imunitate. „Cea mai perfor­mantă categorie pentru noi rămâne cea de comprimate, însă am sesizat o deschidere şi o creştere frumoasă şi în categoria siropurilor şi dropsurilor terapeutice. Ca produse care s-au situat în topul vânzărilor au fost cele dedicate imunităţii şi afecţiunilor de sezon“, a mai spus Claudia Bur­ghelea.