ZF Logistica Businessului. Raluca Dorobanţu, Chairry: Un depozit în oraş ne ajută mult, noi mizând pe produse personalizate

Autor: Bogdan Alecu 29.06.2022

Depozitarea în oraş, cât mai aproape de clienţi, reprezintă un plus, acest lucru reducând timpul de livrare.

„Acum avem un depozit în incinta Faur pe care îl vom păstra. Vom vedea pe viitor unde vom găsi un depozit mai mare, mai aproape de zona de nord. Acolo avem 500 mp. Pe noi ne ajută să avem un depozit în oraş. Avem multe produse realizate pe comandă, personalizate. Nu avem stocuri tocmai pentru că fiecare client este diferit“, a spus Raluca Dorobanţu, managing partner la Chairry, în cadrul emisiunii ZF Logistica Businessului, un proiect realizat de ZF & Element Industrial.

Chairry Design & Furniture, o companie specializată pe segmentul de fit-out – amenajări interioare complete - închiriază un spaţiu de 240 mp în complexul UpGround, deţinut de investitorul internaţional Globalworth, în zona de nord a Bucureştiului. Cei 12  angajaţi din Bucureşti ai companiei se vor reloca în noul spaţiu începând din luna iulie a acestui an.

Noul spaţiu este de 50% ori mai mare decât actuala reprezentanţă Chairry Design & Furniture din Bucureşti din zona Faur, iar aceasta face parte din strategia de extindere a companiei, atât din punct de vedere al acoperirii geografice, cât şi din punctul de vedere al segmentelor de piaţă adresate.

„Suntem de peste 20 de ani pe piaţă, suntem în Faur de la început, dar acum vrem să ne extindem, să intrăm pe noi pieţe şi este important să fim aproape de clienţii pe care îi ţintim. Circa 70% din business reprezintă HoReCa, dar ne-am extins şi pe office, medical şi educaţional mai ales pe timp de pandemie, când am decis să ne orientăm şi pe alte segmente. Anul 2020 a fost o perioadă dificilă, cu scăderi, dar 2021 a revenit, a fost un an bun, cu o creştere mare. Vom avea 240 mp în noul showroom, cu 50% mai mult decât în sediul actual. Bugetul iniţial a fost de 80.000 – 100.000 de euro pentru amenajarea noului sediu, dar vom vedea la final unde ajungem deoarece preţurile cresc tot mai mult şi apar lucruri noi de făcut. Sperăm să nu mai avem surprize şi la final de iulie să încheiem“, a explicat Raluca Dorobanţu.

Aproximativ 40% din noua suprafaţă închiriată va reprezenta zonă de lucru pentru angajaţii companiei, iar un spaţiu extins de 150 mp va fi zonă de showroom pentru obiectele de design şi mobilier furnizate de Chairry Design & Furniture. 

„Decizia de relocare a showroomului într-un spaţiu poziţionat într-o zonă premium a Capitalei şi avantajos pentru produsele furnizate vine pe fondul cererii crescute dinspre segmentul quality. În 2021 şi în prima jumătate a anului 2022, Chairry a semnat designul interior pentru peste 4.000 de metri pătraţi de spaţii interioare, reprezentând hoteluri şi restaurante, piscine si centre SPA, birouri si clinici. Acesta este unul dintre principalele motive pentru care am realizat o strategie de dezvoltare care să satisfacă cererea pieţei, dar şi să ne ofere oportunitatea de extindere pentru mai multe segmente de activitate, cum ar fi cel medical şi de birouri“, declară Raluca Dorobanţu, Managing Partner Chairry.

 Noul showroom al companiei va găzdui piese de mobilier şi design provenind de la peste 50 de furnizori şi parteneri Chairry. Dintre piesele de mobilier cel mai bine comercializate de Chairry în ultimii doi ani 60% sunt importante din Europa, iar 40% sunt obiecte personalizate prin intermediul producătorilor locali. 

Chairry Design & Furniture, o companie antreprenorială românească, operează de peste 20 de ani pe piaţa locală şi este specializată în design şi amenajări interioare, precum şi în furnizare de soluţii de mobilier importat sau produs local. În total, Chairry a importat până în prezent peste 20.000 de piese de mobilier şi a amenajat peste 50.000 mp de spaţii interioare.