Cora reduce suprafaţa unora dintre hipermarketuri şi umple spaţiul rămas liber cu alte branduri. Cinci dintre magazinele mari din reţea trec acum prin acest proces

Autor: Cristina Roşca 29.06.2022

Cora îşi restructurează jumătate dintre hipermarketuri şi le reduce suprafaţa, magazinele urmând a găzdui în spaţiul rămas liber alte branduri.

„Remodelarea are loc la Cora Lujerului, Pantelimon, Sun Plaza şi Alexandriei la Bucureşti, şi la Cora Brătianu din Constanţa“, spun reprezentanţii retailerului.

Lanţul de magazine Cora deţine local o reţea de zece hipermarketuri, cinci magazine mici, de proximitate, sub brandul Cora Urban, şi o unitate online proprie. Această mutare vine în contextul în care acest tip de magazine – hipermarketurile – a pierdut treptat din popularitate – atât local, cât şi internaţional – dat fiind că acum clienţii pun mai mare accent pe proximitate.

Reprezentanţii Cora spun că regândesc astfel modelul comercial, cu scopul de a răspunde exigenţelor clienţilor, care după pandemie îşi doresc să acceseze şi să parcurgă mai uşor şi mai rapid spaţiul magazinului.

„În spaţiul nou creat vor fi game optimizate şi concepte noi, regândim importanţa şi componenţa unor raioane“

„În spaţiul degajat vor fi integrate alte branduri care vor spori atractivitatea locaţiei pentru clienţii noştri.“