​Producătorul de energizante HELL Energy, care îl are ca imagine pe Bruce Willis, investeşte 18 milioane de euro în noi birouri şi într-un depozit în judeţul Mureş

Autor: Mădălina Dediu Panaete 29.06.2022

HELL ENERGY, unul dintre cei mai mari jucători de pe piaţa de energizante, derulează o investiţie de 18 milioane de euro în oraşul Ungheni, din judeţul Mureş.

Proiectul, demarat la începutul acestui an, presupune construirea, până la finele lui 2022, a unui nou sediu de birouri pentru HELL ENERGY, cu o suprafaţă de 3.800 mp, dar şi a unei hale de depozitare de 10.000 mp, cu o capacitate de stocare de 12.500 de paleţi.

Investiţia are ca scop mărirea capacităţii de depozitare şi fluidizarea livrărilor de produse din 4 game diferite – HELL ENERGY (băuturi energizante), ENERGY COFFEE (cafea rece gata preparată), SWISS LABORATORY (băuturi cu vitamine), XIXO (ceaiuri şi băuturi răcoritoare carbogazoase) – către cei 170 de parteneri-distribuitori. După terminarea investiţiei, echipa din România se va extinde cu încă 20 de angajaţi.

„Ne dorim o echipă locală tânără şi dornică de a se alătura familiei HELL, mai ales că ne pregătim pentru extinderea agresivă a produselor din gamele SWISS LABORATORY, ENERGY COFFEE şi XIXO pe piaţa din România şi urmărim să atingem într-un timp relativ scurt aceleaşi performanţe de piaţă pe care le avem cu gama de băuturi energizante HELL ENERGY (peste 50% cotă de piaţă şi peste 85% distribuţie numerică). Tot acesta este şi motivul pentru care extindem capacitatea de depozitare, ne pregătim pentru eficientizarea livrărilor şi scăderea timpului de livrare către parteneri”, a declarat Márton Domkos, Director Executiv HELL ENERGY România.

Atât construcţia sediului central, cât şi a depozitului fac parte din strategia companiei de a-şi consolida poziţia de lider pe piaţa locală de băuturi energizante, dar şi de eficientizare a livrărilor de băuturi energizante HELL ENERGY şi de cafea rece gata preparată, ENERGY COFFEE.

În 2021, HELL ENERGY a avut un volum de vânzări în creştere cu 15% faţă de 2020. La nivel valoric, pe piaţa din România, activitatea HELL ENERGY a generat în 2021 o cifră de afaceri de 48,8 milioane de euro, conform datelor furnizate de companie.

„În pofida contextului schimbător al pieţei din ultimii doi ani, dar şi a creşterilor repetate de costuri, putem afirma că am avut un parcurs armonios în business, iar asta se datorează construcţiei piramidale a acestuia, cu o bază foarte solidă de parteneri-distribuitori, la care am adăugat atenţie sporită la dinamica pieţei şi la cerinţele consumatorilor. Astfel, după doi ani destul de atipici, am început o investiţie locală importantă, în strânsă colaborare cu autorităţile”, a declarat Micşunica Pelaghie, Director Naţional HELL ENERGY România.

HELL ENERGY a fost fondată în anul 2006 ca o afacere de familie şi încă este deţinutăde familia Barabas. Brandul a devenit liderul pieţei de băuturi energizante din Ungaria într-un timp record, de numai patru ani.

În 2018, HELL ENERGY a demarat o campanie globală care îl are în prim-plan pe Bruce Willis, ambasadorul brandului. Datorită inovaţiei continue în ceea ce priveşte portofoliul de produse, în 2019, brandul a lansat o nouă categorie de produse, pe bază de cafea şi lapte – ENERGY COFFEE.