Turismul a ajuns să genereze 30% din businessul Avincis. Crama va miza şi pe organizarea de evenimente. Andreea Micu, proprietar, Avincis: „Ponderea turismului este foarte importantă nu neapărat la nivel de cifre, cât la nivel de interacţiune cu brandul“

Autor: Ramona Cornea 01.07.2022

Crama Avincis din zona Drăgăşani a ajuns la o pondere de 30% a tu­ris­mului din totalul businessului în anul 2021. Crama Avincis are facilităţi proprii de cazare pentru tu­riştii a­matori de tu­rism viticol. La cra­ma din Drăgăşani sunt 15 camere şi ajung câteva mii de turişti anual.

„Partea de turism reprezintă a­pro­ximativ 30% din business. Este foarte importantă nu neapărat la nivel de ci­fre, cât la nivel de interacţiune cu bran­dul. În mo­mentul în care vii aici vezi altfel vinurile şi cum­va creează o legă­tură mai puternică, cei care vin aici tind să rămână fideli brandului Avincis“, a declarat Andreea Micu pentru Ziarul Financiar.

De asemenea, o altă direcţie pe care mizează crama în viitor este partea de organizare de evenimente.