ZF Ecosistemul Marketplace. Dorin Ţambrea a fondat Urban Bag, un brand de genţi şi accesorii din piele care a ajuns la afaceri de 220.000 de euro. Ambiţia antreprenorului este ca brandul său să ajungă peste graniţe
„Particularitatea acestor produse este reprezentată de designul lor, precum şi de combinaţia de materiale folosite - o piele naturală prelucrată, un material textil, care poate fi simplu sau cerat, care oferă produselor rezistenţa la intemperii. Preferăm să numim produsele produse cu personalitate fiindcă două produse identice, folosite de diferite persoane, capătă un aspect diferit“, a descris Dorin Ţambrea proiectul Urban Bag în cea mai recentă ediţie a emisiunii ZF Ecosistemul Marketplace.
El a început proiectul în 2016, după ce a eşuat cu un alt proiect, un magazin online de fashion care a fost activ aproximativ 10 ani: „Am eşuat poate din cauza unei poziţionări greşite pe care am avut-o şi a concurenţei din ce în ce mai puternice pe piaţă. Totuşi, mi-a priit această experienţă, am ştiut că următorul business trebuie să fie unul nişat şi că trebuie să îmi creez un brand“.